Już wkrótce...

PRELEGENCI

Paweł Ładyżyński
Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o.
Big Data Analyst w Departamencie Strategii Produktu Reklamowego w Grupie Wirtualna Polska. Jego codzienna praca to wnikliwa analiza i wnioskowanie z danych ruchu internetowego z serwisów GWP z wykorzystaniem technologii Hadoop oraz środowiska R. Z biznesowym modelowaniem predykcyjnym po raz pierwszy zetknął się w Avivie, gdzie budował zespół „Predictive Analytics and Big Data”.
W pracy z danymi stosuje liczne zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Chetnie korzysta z najnowszych odkryć w tych dziedzinach ale pamięta, że kluczowy dla biznesu jest zdrowy rozsądek i prostota proponowanych rozwiązań.
Autor publikacji o międzynarodowym zasięgu w dziedzinie systemów rekomendacyjnych i inteligentnego przetwarzania danych. Absolwent międzynarodowych studiów doktoranckich “Information technologies: research and their interdisciplinary applications” realizowanych w Polskiej Akademii Nauk.
Pasjonat analizy statystycznej i wnioskowania z danych.
Rafał Latkowski
LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.
Rafał Latkowski – Director of Analytics – od początku działania PAYBACK w Polsce jest odpowiedzialny za realizację projektów Customer Insights i Business Intelligence na rzecz Programu PAYBACK i jego partnerów.
Od 15 lat związany z komercyjnym wykorzystaniem analityki i Data Mining w sektorach usług finansowych, telekomunikacyjnych, programach lojalnościowych i sieciach sprzedaży detalicznej. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach jak Nutech Solutions, SAS Institute czy Raiffeisen Bank Polska. Oprócz osiągnieć biznesowych, w swoim dorobku posiada również liczne publikacje naukowe o tematyce Data Mining.
Jest absolwentem Informatyki i Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie kontynuuje pracę naukową i dydaktyczną w zakresie Data Mining / Data Science.
Zuzanna Łuszczewska
Beyond.pl
Manager ds. Marketingu Beyond.pl – zaangażowana m.in. w rozwój największego polskiego centrum danych i edukację przedsiębiorstw w obszarze wykorzystania chmury obliczeniowej. Wierzy w trafność stwierdzenia Michael’a Portera – „Esencja strategii leży w tym, czego nie robimy” i jego zastosowanie w kontekście outsourcingu IT.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego i Studiów Podyplomowych z Marketingu Internetowego na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Zainteresowana szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności analityką internetową oraz zgłębianiem zachowań konsumentów. Obecnie zafascynowana możliwościami jakie w tym obszarze stwarza big data.
Mirosław Deja
T-MOBILE POLSKA S.A.
Head of Business Intelligence & Big Data Development. Odpowiedzialny za rozwój środowiska Business Intelligence oraz Big Data w T-Mobile PL. Z tematyką Business Intelligence związany od ponad 15 lat wdrażając szereg innowacyjnych rozwiązań przekształcających standardowy Business Intelligence w rozwiązanie zapewniające firmie możliwość budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym oraz wdrażaniu rozwiązań analityki biznesowej i operacyjnej zapewniającej firmie osiąganie zdefiniowanych celów biznesowych: The Next Generation of Business Intelligence (BI Architecture & Processes, Near-Real-Time Data Warehousing, Advanced Analytics & Mobile BI a teraz BigData). Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej, Wydziału Zarządzania i Marketingu oraz Master of Business Administration w ALK.
Radosław Kita
Grupa Allegro Sp. z o.o.
Analizą dużych zbiorów danych zajmuje się od początku roku 2000. Przez przeszło 12 lat kierował zespołem odpowiedzialnym za analizy ruchu w portalu internetowym Onet. Czynnie uczestniczył w pracach nad standardem pomiaru Internetu w ramach Polskich Badań Internetu. Pracował również jako Data Scientist w SmartRecruiters, Alior Bank i TVN. Obecnie Expert Data Scientist w Allegro. Odpowiada za rozwój platformy eksperymentacyjnej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w SGH: „Hadoop i Spark” na Inżynierii Danych Big Data oraz „WebMining” na Studiach Podyplomowych Analizy Statystyczne i Data Mining w Biznesie, KAE, SGH.
Piotr Reszka
AstraFox Sp. z o. o.
ASTRAFOX CEO, AMODIT COO
Jak większość analityków odkryłem moc wizualizacji i narzędzi takich jak Tableau, pozwalających skupić się na potrzebach biznesowych a nie technologii. Nagle praca z danymi stała się przyjemniejsza, pozwalała szybciej zobaczyć i zrozumieć, wyciągnąć wnioski i zmieniać biznes.
Absolwent Inżynierii Oprogramowania PW, przez kilkanaście lat w biznesie BI/ERP/Workflow, w Polsce i USA. Wykładowca metodyk wizualizacji, autor polskiego bloga Tableau.
Moją pasją jest astrofizyka ale zasypiając, liczę owce używając Count Distinct…

SPONSORZY
 

WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 
  



FUNDATORZY NAGRÓD



PATRONI MEDIALNI
 
               
   
                 
       









ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress